برنامه FreeMyApps برای گرفتن گیفت کارت مورد نظر


برنامه فری مای اپس برای گرفتن امتیاز و استفاده آن در بازی کلش آف کلنز میتوانید  استفاده نمایید. در این برنامه فرد مورده نظر با دستکاری در پارتیشن های برنامه فری ما اپس توانسته امتیاز خود را به بینهایت تغییر شکل بدهد و از آن استفاده نماید. برای گرفتن امتیاز از لینک  http://m.freemyapps.com/share/email/75728495 برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید سپس یک بر نامه را دنلود کنید.برای دانلود نیاز به فیلتر شکن دارید .

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آموزشی ، ،
:: برچسب‌ها: هک فری مای اپ, جم رایگان , هک کلش,
نویسنده : ali
تاریخ : چهار شنبه 11 فروردين 1395
زمان : 18:1
شکم شیش تیکه در30 روز (همراه با سخنگوی فارسی)


بهترین، موثرترین و حرفه ای ترین برنامه ورزشی و تناسب اندام به زبان فارسی با امکانات باور نکردنی!

 

شش تکه سازی شکم با یک برنامه تمرینی دقیق، همراه با قابلیت نمایش انیمیشن تمرینات و گوینده فارسی

تذکر مهم: این برنامه تنها در اندروید های نسخه 4 و به بالا اجرا خواهد شد(در نسخه های بسیار قدیمی قابل اجرا نیست).

همه تمرینات به صورت انیمیشن، مرحله به مرحله تا انتها برای شما به نمایش در خواهند آمد. همانند یک مربی حرفه ای این برنامه به شما می گوید چه حرکتی را باید در لحظه انجام دهید. تنها سعی کنید پا به پای این برنامه پیش بروید تا خودتان پس 30 روز به خارق العاده بود آن پی ببرید.


برنامه دارای یک قابلیت منحصر به فرد می باشد و آن هم یک گوینده فارسی است. این گوینده همه حرکت نمایش داده شده را لحظه به لحظه به سمع شما برساند. این قابلیت فوق العاده نیاز شما را به نگاه کردن مداوم به گوشی مرتفع می سازد.


این برنامه اندرویدی شامل آموزش و اجرای تمرینات ده گانه موسوم ABS در قالب دوره های 30 روزه می باشد. به زعم بسیاری این تمرین ها موثرترین تمرینات جهت سوزاندن چربی ها و فرم دهی به عضلات شکم و پهلو (در اصلاح عام شش تکه کردن) می باشند. این تمرینات معجزه آسا و البته بسیار ساده تنها در طول مدت کوتاهی بدنتان را به فرم ایده آلتان خواهند رساند. لازم به ذکر است که تمرین های ABS به صورت خاص بر روی شکم، پهلو کار می کند.


شما با استفاده از این اپلیکیشن نه تنها با این تمرینات آشنا خواهید شد بلکه با یک برنامه تمرینی دقیق (که به شما پیشنهاد می شود) پیش خواهید رفت. تمرینات ده گانه ABS بسیار ساده هستند به طوری که هر فردی با شرایط فیزیکی به آسانی از پس آن برخواهد آمد.


این برنامه برای هر فرد متناسب با شرایط فیزکی، برنامه ای متفاوت تولید خواهد کرد پس در ارائه این داده ها دقت نمایید. تفاوت های گفته شده در برنامه ها تنها در تکرارها و سری های تمرینات می باشند. تمرینات در چهار سطح مبتدی، متوسط، مشکل و حرفه ای ارائه می شوند که در صورت مناسب نبودن سطح تمرینات پیش فرض، می توانید به راحتی آنها را تغییر دهید.

از دیگر مزایای منحصر به فرد برنامه تولید نمودارهای آماری جهت مشاهده بصری روند پیشرفتتان می باشد. این نمودارهای خطی با استفاده از داده هایی که پس از هر تمرین روزانه در اختیار برنامه قرار می دهید ساخته می شوند. اطمینان داده می شود که این برنامه به اینترنت هیچ دسترسی ندارد و اطلاعات شما در هیچ کجا ثبت نخواهد شد.

همچنین می توان به ویژگی یادآور این برنامه اشاره کرد که با تنظیم آن تمرین های روزانه تان را به موقع و منظم انجام خواهید داد. (این ویژگی به صورت پیش فرض غیر فعال است).

 

 

دانلود - 950 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: برنامه های آموزشی ، ،
:: برچسب‌ها: شکم شیش تیکه, لاغری سریع, اب کردن شکم,
نویسنده : ali
تاریخ : چهار شنبه 19 اسفند 1398
زمان : 12:14
بالا بردن رتبه و بازدید وبلاگ و افزایش رتبه در گوگل و الکسا


برترین نرم افزار افزایش رتبه ی الکسا درجهان برای وبلاگ و وبسایت

برترین نرم افزار افزایش رتبه ی الکسا درجهان برای وبلاگ و وبسایت

برای بالا بردن رتبه سایتتون چی کار کردید؟

برترین نرم افزر افزایش بازدید و افزایش رتبه ی الکسا را در اختیار شما قرار میدهم به کمک نرم افزارفوق میتوانید روزانه 20 هزار افزایش رتبه ی الکسای جهانی را به وبلاگ یا به سایت خود بیاورید ..مطلع باشید الکسا وبسایت رتبه بندی جهانی است به کمک نرم افزار فوق میتوانید رتبه ی جهانی وبلاگ خود را بسیار بالا ببرید و اگر هم اکنون در طول یکسال با تلاش فراوان 20 هزار رتبه بالا میروید به کمک نرم افزار فوق در 1 روز به رتبه ای 20 هزار در رتبه بندی الکسا دست خاهید یافت .. هم اکنون این نرم افزار را دانلود کنید …نرم افزار بر روی سیتم شما نصب می شود.

کار با برنامه بسیار راحت است

بعد از نصب نرم افزار...

ابتدا در بخش setup1 آدرس وبلاگ و یا اگر سایت دارید ادرس سایت خود را بگزارید

در بخش setup2 هم رد شوید به بخش سوم رفته بر روی استارت کلیک کنید… نرم افزار وب شما را به الکسا معرفی کرده وبازدید ارسال میکند

این نرم افزار چون هریک ip متفاوت برایتان ارسال میکند.

به جمع سایتهای برتر بپیوندید.

این یک راز در میان برترینهاست.

دانلود - 950 تومان
 


:: موضوعات مرتبط: برنامه های آموزشی ، ،
:: برچسب‌ها: افزایش رتبه الکسا, افزایش رنک گوگل, افزایش بازدید, افزایش بادید سایت و وبلاگ,
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 15 اسفند 1398
زمان : 1:24

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.